خودرو های آفرودی در انتظار جریمه

خودرو های آفرودی در انتظار جریمه

چکیده هایی از این اخبار

در این مقاله از سری مقالات تخصصی آفرودیو به موضوع ممنوعیت تغییراتی که در خودروهای آفرودی باعث جریمه آن خواهند شد می‌پردازیم و با مطلع شدن از آن با قوانین وضع شده بیشتر آشنا خواهیم شد. همراه باشید.

خرید خودرو آفرودی و اجاره آفرود با منصفانه‌ترین بازار قیمت در آفرودیو.

ممنوعیت نور سفید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در حاشیه جلسه دیدار مردمی که با حضور شماری از فرماندهان پلیس راهور فراجا در مرکز ۱۹۷ برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌

نور چراغ ها باید تلفیقی از رنگ زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است. استفاده از چراغ با نور مطلقا سفید هم ممنوع است و باید از همان چراغ‌های استاندارد استفاده شود. البته رنگ چراغ ترمز باید قرمز باشد. همچنین استفاده از چراغ زنون برای خودروها مطلقا ممنوع است و با توجه به خطرساز بودن استفاده از این چراغ‌ها در مسیر‌های دوطرفه خودرو‌های مجهز به این نوع چراغ‌ها مشمول جریمه می‌شوند. با این حال خودرو‌هایی که چراغ فابریک آن‌ها سفید است شامل جریمه نخواهند بود.

جریمه جراغ زنون

ممنوعیت تغییر در ارکان خودرو

سردار حسینی در حاشیه این نشست بر غیرقانونی بودن هر گونه تغییر در ارکان خودرو تاکید کرده و با اشاره به خودروهای آفرودی افزود این خودروها نیز باید تابع قوانین باشد و به هیچ عنوان تغییری در ساختار خودرو ایجاد نکنند. با تمامی خودروهایی که در ارکان اصلی همچون چرخ، چراغ، ارتفاع و مواردی از این دست تغییر ایجاد می‌کنند برخورد خواهد شد و مشمول جریمه می‌شوند. همچنین باید تغییرات ایجاد شده را رفع کرده و خودرو را به حالت اولیه و استاندارد دربیاورند.

برای اطلاع از قیمت خرید تویوتا و خرید جیپ به این بخش مراجعه کنید.

ممنوعیت نصب استیکر و جریمه

حسینی در ادامه افزود نصب هر گونه نوشتار، استیکر، برچسب و غیره بر روی شیشه‌ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودروهایی است که مربوط به بخش های تجاری و اقتصادی و یا امدادی هستند که آنها هم باید مجوز مربوطه را دریافت و ضوابط در مورد نصب برچسب را رعایت کنند. در این ضوابط ابعاد برچسب و … مشخص است. در غیر این صورت هرگونه تصویر و نوشته تزئینی و غیره روی خودرو و دودی کردن شیشه  ممنوعیت دارد و مشمول جریمه خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره رایگان
خرید و فروش خودرو آفرودی